Infrapunakiired liigeste raviks, Laserteraapia liigeste ravis - Podagra

Tervendava toime saavutamiseks on soovitatav saunas käia 2—3 korda nädalas, iga kord 30 minutit. On mitmeid tehnikaid, mida teostavad ainult spetsialistid - traumatoloogid või ortodondid.

Infrapunakiired liigeste raviks

Miks on infrapuna palju parem kui tavaline saun? Sarnaselt töötab ka infrapunasaun, kus sauna seintes eri paigus olevate andurite kaudu toimub kiirgumine kogu kehale. Maailma teaduse ja tehnika areng on teinud Infrapunakiired liigeste raviks päikesekiirguse ühe Infrapunakiired liigeste raviks — infrapunase kiirguse — kasutamise tänapäeval väga populaarseks saanud infrapunasaunades. Näiteks soome saunaga võrreldes on higistamine märksa intensiivsem, vaatamata suhteliselt madalale õhutemperatuurile, sest kiirgus tungib kehas sügavamale kui soome saunas.

Lõualuu liigese osteoartriit: põhjused, sümptomid ja ravi

Infrapunakiired liigeste raviks on Selline värskendava toimega saun sobib ka hommikusteks protseduurideks, see on üks põhilisi erinevusi võrreldes tavasaunadega.

Veel seisneb erinevus selles, et higistamine toimub intensiivsemalt ja suhteliselt madalal temperatuuril. Infrapunane kiirgus on spetsiifilise lainepikkusega soojuskiirgus, mis kandub läbi õhu ja soojendab meie keha ilma ümbritsevat õhku soojendamata. Soojus kantakse edasi inimsilmale nähtamatute valguslainete kaudu. Infrapunasaunas toimib kiirgus läbi naha ja soojendab organismi.

Infrapunakiirgus põletab ka nahaalust rasvakihti. Organismi kuumenemine infrapunasaunas stimuleerib higistamist ja mürkainete eraldumist.

Miks teie liigesed valutama? osteoartriidi raviks või kuidas ravida ja ravi artriit?

Kui kiirgus neelduks veelgi sügavamale, mõjutaks see siseorganeid ümbritsevat rasvakihti. Infrapunasaunas seda ei juhtu.

Infrapunakiired liigeste raviks

Ultraviolettkiirgusega pole infrapunakiirgusel samuti seost, seega ei põhjusta infrapunasaunas käimine päikesepõletust ega kahjusta nahka. Infrapunakiirguse mõju organismile Soojus on infrapunasaunas 40— 60 kraadi, tavasaunas aga kasutatakse kuuma ehk 80— kraadist õhku. Seevastu on higistamine infrapunasaunas ca 3 korda suurem kui tavasaunas.

Koduse raviaparaadi tüübid

Higistamiseks piisab juba 45 kraadist. Kiirgus ei koorma hingamist, sest puuduvad liigne niiskus ja kõrge temperatuur, ning mõjub organismile rahustavalt, vähendades nii väsimust kui ka stressi. Kabiinis olev madalam temperatuur annab meeldiva kogemuse ja koormab südant märksa vähem. Seepärast on infrapunasaun sobiv ka eakatele inimestele.

Kiirgus avaldab positiivset mõju närvidele ja leevendab valu, seega saab nii oma meeleolu ja tervist parandada.

Haiguse põhjused

Soojenemine saavutatakse küttekehaga, millel puudub radioaktiivne kiirgusfoon. Higistama hakkame alles 8—10 minutit pärast infrapunasauna minekut, seepärast on soovitatav eelnevalt veidi juua. Soojus tungib 3—5 cm sügavusele kudedesse, kiirgus kutsub esile tugeva higistamise ja nii vabanevad kudedest mitmesugused mürgised ained.

Infrapunakiired liigeste raviks

Tugev higistamine aitab kehal vabaneda toksiinidest ja muudest jääkainetest ning see vähendab omakorda neerude koormust. Lisaks eritab organism infrapunase kiirguse toimel koos rasvaga ka mõningaid raskmetalle — tsink, vask, elavhõbe, plii, alumiinium, nikkel, tina jt.

Suureneb verevarustus lihastes, hoogustub ainevahetus, mis omakorda parandab organismi immuunsüsteemi. Samuti paraneb lihaste toonus ja rakkude hapnikujuhtivus. Keha soojendamine infrapunakiirtega laiendab veresooni ja stimuleerib vereringet.

Reumatoidartriidi ja reumatoidartriidi kliinilised sümptomid ja erinevused

Regulaarsed seansid osutuvad efektiivseks ka nn külmade jalgade ravimisel. Infrapunasaun mõjub rahustavalt ka närvisüsteemile, ravib kroonilist väsimust, aitab leevendada unetust ning alandab pinget ja stressi. Sportlaste seas on infrapunasaun väga populaarne. Lühikese aja jooksul eraldub lihastest suuremas koguses piimhapet ja see tagabki nn ületreenitusest tekkinud lihaspingete ja lihasväsimuse kadumise. Väga oluline on enne sauna minekut ja infrapunasaunas olles juua palju vett — kuni 1,5 liitrit —, et higistamine oleks intensiivsem.

Rasedatel soovitatakse tavalise poole tunni asemel olla saunas 12 minutit. Kui saunas on liiga palav, tuleks veidi ust avada. Pärast sauna ei soovitata end külma veega pesta. Tervendava toime saavutamiseks on soovitatav saunas käia 2—3 korda nädalas, iga kord 30 minutit.

Nii võib meile tunduda, et infrapunasaunas higistame vähem kui aurusaunas.

Ultraheliravi aparaadid

Infrapunasaunas käies põletatakse 30 minutiga üle kalori. Optimaalne kasutusaeg ongi 30 minutit korraga ja sauna võib külastada kuni 3 korda nädalas.

Infrapunakiired liigeste raviks

Tegemist on kogu pere saunaga. Infrapunasaun sobib ka spordiga tegelejatele treeningueelseks soojenduseks ning treeningujärgseks lõdvestuseks.

Ülevaade liigese reumast: põhjused, sümptomid ja ravi

Meeldivaks lõõgastuseks on infrapunasauna paigutatud ka audiosüsteem muusika kuulamiseks. Infrapunane kiirgus soojendab seda enam, mida tihedam on kude.

  1. Miks on infrapuna palju parem kui tavaline saun?
  2. Artroosi ravi vastavalt Vitali Demyanovich Gitti meetodile: milline on selle mõju - Klubijalg
  3. Koikide liigeste haiguste pohjused

Tavasaunas kasutatakse inimese kehasse soojuse ülekandmiseks kuuma õhku, seevastu infrapunane kiirgus soojendab organismi kudesid otseselt. Aktiivse higistamise tagajärjel avanevad isegi need poorid, mis pole funktsioneerinud juba mitu aastat. Toimub ka naha nn koorimine, samuti paraneb näo jume ja nahk paistab noorem.

Kehalise aktiivsuse korral laienevad vere- ja lümfisooned, samuti hakkab alanema kehakaal, seevastu südametegevust ei koormata.

Patogenees, põhjused, provotseerivad tegurid

Lühikese aja jooksul eraldub lihastest ka suuremas koguses piimhapet ehk laktaati ja see tagab ületreenitusest tingitud lihaspingete kadumise. Samuti langeb vere kolesterooli tase ja tulevikus väheneb risk haigestuda südame-veresoonkonna haigustesse, langeb ka vererõhk. Protseduur tõstab ka organismi vastupanuvõimet.