Toit liigese haigus

Liigeste üheks suurimaks vaenlaseks on liigne suhkur — suhkrut, nisujahu ja rasva sisaldavad tooted nagu maiustused, saiaksesed, magustatud joogid jne. Kindlasti tuleb tähelepanu pöörata ka tarbitava vedeliku kogusele. Võib proovida ka tumedate marjade söömist.

Toit liigese haigus

Apteeker võrdleb, missugune koensüüm Q10 on parim Üldine seisukoht on, et igasuguste põletikuliste protsesside puhul on kasulik taimne dieet, seda ka põletikuliste liigeshaiguste puhul. Liigespõletike tugevus on seotud liigesvedeliku PH-tasemega: mida suurem on happesus, seda suurem on valu ja põletik.

Liigestele, kõhredele, luudele - 2

Keha põletikust vabastamiseks on vaja suurendada toidus oomegarasvhapete sisaldust. Lisaks põletikuvastasele toimele aitab oomega-3 kaasa hemoglobiini moodustamisele, koehormoonide tootmisele ja immuunsuse suurendamisele.

Toit liigese haigus

Kasuks tuleb toitumise korrastamine täisväärtusliku toitumise tavade kohaselt, mis aitavad vähendada kehakaalu ja hoiavad korras seedimise. Põletikke pärsivad C- ja E-vitamiin C-vitamiin on vajalik kaitsemehhanismide tööks, E-vitamiin pikendab rakkude eluiga ning suurem kiudainete sisaldus toidus, sest nende hulgast sõltub soole tervis. Terve sool aitab kehal mürkidest vabaneda.

Tugeva põletikuvastase toimega on ka ingver, ananass ja maitsestamata kurkum. Lisaks on ülioluline, et toidus oleks piisavalt D-vitamiini ja kaltsiumi.

Mida teha valutavate liigestega?

Juhul kui seda toiduga piisavalt ei Toit liigese haigus, tuleb purgist juurde võtta. D-vitamiini puudus mõjutab immuunsüsteemi, närvisüsteemi, tekitab osteoporoosi, unisust ja halba meeleolu.

  • Ola ja reieliigese ravi
  • Osta apteegi glukosamiini kondroitiin
  • Mida teha valutavate liigestega? - Toit ja trenn - Tervis
  • Söö oma liigesed terveks - Eesti Naine
  • Arstide nõuanded, tervisetestid ja -teenused.
  • Folk oiguskaitsevahendid valu tableti liigestes
  • Liigeste mitte-kirurgiline ravi

Aga enne, kui haarata D-vitamiini purgi järele, soovitan lasta määrata veres D-vitamiini tase ja vastavalt tulemusele annus paika panna. Foto: Pixabay Sööma peaks rahulikult ja iga suutäit korralikult läbi närides.

Uuringud on näidanud, et nendel, kes toitu rohkem mäluvad, on täiskõhu tunnet tekitavate hormoonide tase kõrgem ning see omakorda vähendab tarbitavate kalorite hulka. Lisaks tervislikule toidule peaks olema füüsiliselt aktiivne, sest nõnda on meeleolu parem, uni kvaliteetsem ja stress väiksem.

Toit liigese haigus

Oluline on korrapäraselt liikuda — iga päev 30—60 minutit. Liigest säästvad tegevused on ujumine, kepikõnd, vesivõimlemine, mõõdukas tempos kõndimine, jooga, pilates ja jalgrattasõit.

Söö oma liigesed terveks

Oluline on säilitada lihastoonus, koordinatsioon ja tasakaal. Sportlikuks tegevuseks ei sobi sellised liigselt liigeseid koormavad tegevused nagu jooksmine, hüppamine, pallimängud. Heaolule aitavad kaasa maitsev tervislik toit, piisav uni ja vaimne tasakaal!

Samal teemal.

Toit liigese haigus