Hoidke libisema

Hoidke 10 sekundit. Nool tulvavees Nii harjutades õpitakse keerulises olukorras libisedes hoidma sirutatud asendit ja tasakaalu ning õpilased harjuvad tegema koostööd. Kevadvärskuse minetanud suvine loodus.

Kategooria: Tervislik Eluviis Sa ei pea armastama jooga läbi selle voolu läbi põrutada. Kõhu lamedamaks muutmiseks ja selle toonimiseks on vaja tugevust, tähelepanu hingeldusele ja rohkelt tasakaalu. Registreeritud joogaõpetaja Jean Sherfick viib teid sellest voolust läbi, alustades tervitusega soojendusest ja lõpetades teenitult omaanaga.

Asu tööle!

Joogi tasase kõhu jaoks [VIDEO]

Libisema üks Kõndige käed välja, kuni mõlemad käed ja jalad on täielikult puudutanud vaipa. Te peaksite sarnanema allapoole suunatud v. Vajutage peopesad läbi ja hoidke puusasid tagasi lükatud.

Hoidke oma kaela lõdvestunud ja hoidke seda asendit. Libisema kaks Lükake puusad tagasi, surudes kontsadesse, kuni jõuate oma allakäiva koera juurde.

Tõstke üks jalg kõrgele. Vaadake Hoidke libisema nabanuppu. Tõmmake jalg kehasse, painutades põlve ja kinnitades südamiku. Ärge laske jalal küünarnuki poole liikudes Hoidke libisema puudutada. Kõigepealt tuleb kokku sama külje küünarnukk ja põlv. Hoidke puusad maas ja abaluud stabiliseerimiseks kenasti ümardatud. Pöörake kergelt puusasid, kuna põlv põikub keha alla ja koputab teisele küünarnukile. Pigistage tõesti kaldpinnad ja leidke triitsepsi kaudu tasakaal relvade vahel.

Uue repliigi alustamiseks sirutage jalg välja ja viige Hoidke libisema tagasi kolme jalaga allapoole koera asendisse. Libisema 3 Lükake põrandast üles, tõstes üles varvastele ja toetudes küünarnukkidele. Hoidke oma selga tasaseks, tõmmates kõhulihaseid kinni, kui hoiate oma keha sirgjooneliselt pealaest kontsani.

Ärge laske oma tagumikul end liigutada ega õhku püsida. Libisema 4 Seejärel kõndige ennast küünarnukkideni alla ja plaksutage käed kokku. Veenduge, et pea kukub käte vahel. See on OK, kui kontsad tulevad põrandalt maha, kuna olete madalam.

  • Arthroz ravi parast pahkluu murd
  • Valud vasakul kuunarnukis
  • Osteokondroosi ravimisel salv

Stabiliseerige läbi õlgade, kui kallutate rinda ettepoole, lastes sel küünarnukkide vahel liikuda. Hoidke puusad veidi üles, delfiini selja kaar.

Esinedes proovite oma tasakaalu ja proovite põhitulemusi.

спец ключ, съёмник для замены масляного фильтра. делаем ключ за 2 минуты сами

Esimese reprodutseerimise lõpetamiseks nihutage tagasi algasendisse. Libisema 5 of Lapse poseerimine 3 hingetõmmet Tulge kätele ja Hoidke libisema, sirutades põlvi mõne tolli kaugusel. Langetage puusad tahapoole tagasi; langege pea käte vahele, kui käed jäävad maapinnale. Saavutage need teie ees. Kui vähegi saate, puhake oma laup põrandal ja hingake, lastes end iga väljahingamisega rohkem sulada.

Libisema 6 Küünarvarreplaat vahelduvate jalgade tõstetega 5x kummalgi küljel Tulge madalale plangule, seades küünarnukid õlgade alla ja surudes käed mati ette otse teie ees.

Ümardage abaluud ja pange oma latt kinni. Hoidke jalad koos ja pigistage sisemine reie läbi südamiku. Veenduge, et olete kena sirgjoonel. Hingake välja ja tõstke üks jalg põrandast üles, hoides Hoidke libisema painutatuna. Kui soovite, et teie puusad püsiksid mati suhtes ruudukujulisena, proovige see liikumine ülejäänud kehast isoleerida.

Lükake läbi toetava jala kanna tagasi.

4 kõõluse libisemise harjutust karpaalkanali leevendamiseks

Laske jalg maapinnale ja korrake seda teisel pool. Libisema 7 Tulge põlvili ja sirutage üks jalg väljapoole, hoides kogu jalga maapinnal.

  • Kapslid liigeste raviks
  • Kuidas ola liigese artriit avaldub
  • Valu vanurite liigeste valu

Vaadake üles oma üles tõstetud käe poole. Pöörake liikumist tagasi, kukutades tõstetud käe oma küljele ja tõstes teise käe alla, kui pilgu alla vaatate. Hoidke puusad ettepoole lükatud, et te ei vajuks oma kehaasendist tahapoole. Libisema 8 of Jalalaevadega külgplaat 5x kummalgi küljel Asuge randmega õla alla küljele jalad jalad kas virnastatud või viigistatud.

Veenduge, et teie puusad ei veereks tagasi, ette ega taha.

Hoidke libisema

Lükake end üles, pigistades alumist kaldu. Painutage jalgu, kui tõsta ülaosa nii kõrgele kui võimalik, eesmärgiga jõuda see puusa tasemele.

Hoidke libisema

Kui see on liiga keeruline, siis laske alumine põlv maha ja kõverdage jalg otse selja taha kraadisesse kurvi. Tõstmisel ja langetamisel pöörake tähelepanu puusa madalamale positsioonile - ärge laske sellel kukkuda!

Suusad ja libisemine

Libisema 9 of Paadipragu 5x Istuge, painutage põlvi, seejärel tõstke jalad üles, kuni põlved on üle puusade. Sirutage tasakaalu saavutamiseks käsi edasi. Tõmmake naba sisse, nii et te ei kaalu oma selga.

Proovige oma vasikaid põrandaga paralleelselt viia. Hingake sisse ja sirutage jalad välja, kui ülakeha maha kukute, avades tähe V, et see oleks peaaegu põrandaga paralleelne. Mõelge, et olete pikk. Painutage jalgu või suunake neid.

Vaadake videot, et näha tehtud käiku. Libisema 10 Barbie Abs 5x Lamage selga, käsivartega külili, peopesad maas.

Hoidke libisema

Tõstke jalad üle puusade ja suunates jalad üles. Looge Barbie jalg, painutades ainult varbaid. Tooge üks jalg teile umbes 12 tolli lähemale ja hoidke seda asendit.

Laske jalad alla, hoides neid kindlalt oma algasendis lukustatud. Puusade kaldenurka muudate ainult avades madalamale. Tõstke jalad uuesti üles ja Hoidke libisema enne jalgade vahetamist veel paar korda. Libisema üksteist of Cobra Pose 60 sekundit Lamake näoga allapoole, jalad veidi puusadest laiemalt. Asetage peopesad matile rinna alla, sõrmed suunaga ette.

Vajutage küünarnukid ribikaela lähedale ja pigistage abaluud üksteise poole. Peaksite tundma, kuidas teie rind hakkab avanema. Hingake sisse ja kasutage selja lihaseid mitte ainult käsiet oma pea ja rindkere põrandast üles tõsta.

20 kuuma liigutust seksikatele reitele

Tulge varvaste otsa ja võtke sügavalt sisse. Hoidke oma kaela pikliku ja selgrooga kooskõlas. Abiks leidke mõni samm enne vaatamist kohapeal. Hoidke 10 sekundit. Hingake algasendisse naastes välja.

Hoidke libisema

Hoidke üks sügav hingamine ja korrake seejärel. Tehke seda 60 sekundi jooksul nii mitu korda kui võimalik.

Hoidke selga: 8 näpunäidet, et peatada päeva jooksul libisemine

Libisema 12 Savasana 5 hingetõmmet Vinge töö teie abs nimel! Kui teie abs veel ei põle, hüpake paremale tagasi nende harjutuste kaheks lisavooruks. Lemmik Postitused.