Probleem uhise artriidi

Kui kivid varjatud põiekaela, ilmne urineerimisraskused, urineerimine võib katkestada või äge uriinipeetus, et leevendada valu. Terava valu hoog tekib isteasendist püsti tõustes. Nende piirangutega on raske toime tulla. Ühiste probleemidega seotud peamised tegurid on liigne kehakaal ja füüsilise koormuse puudumine.

Need sümptomid võivad raskendada ka igapäevaseid ülesandeid. Puue Artriit võib põhjustada puude, nagu ka paljud muud vaimse ja füüsilise tervise seisundid. Teil on puue, kui mõni seisund piirab teie normaalseid liigutusi, meeli või tegevusi. Teie puude tase sõltub tegevustest, mida teil on raske läbi viia. Näiteks võib teil olla probleeme: trepist üles kõndimine seistes või istudes kaks tundi kätega väikeste esemete haaramine tõstes 10 naela või rohkem hoides käsi üles Arst võib diagnoosida teid konkreetse töö või sotsiaalsete piirangutega.

Aitab kaalulangus Parandab üldist heaolu Kui olete treeningutega tegelenud või kui olete viimasest trennist möödunud juba mõnda aega, võite olla kindel, et pole vaja pühenduda jõhkrale, kõrge intensiivsusega treeningurutiinile.

Kuidas ja kuidas eemaldada valu kuunarnukis nõuannete ja juhiste abil peaksite olema võimeline leidma vähese mõjuga tegevust, mis on sünkroonis teie treeningutasemega.

Need võivad olla tunnid kohalikus terviseklubis, istungid isikliku treeneriga, kellel on kogemusi artriidiga inimestega töötamisel, või tasuta voogesituse treenimine veebis.

Liigendid jalas Metatarsofalangeaalsed MTP liigesed on lüli varvaste ja jala põhiosa luude vahel.

Ujumis- ja veesõidukiklassid on eriti head võimalused, kui teil on juurdepääs basseinile. Harjutus on artriidi ravi oluline osa 4 - magage kvaliteetselt Uneprobleemid on artriidiga inimeste puhul tavaline probleem, kuid sageli ei ravita neid meditsiiniliselt.

Uhise harja haigused

Selle asemel peetakse uneprobleeme vältimatuks - asjaks, mis lihtsalt läheb territooriumi juurde ja millega tuleb koos elada. Tegelikult on artriidi korral une parandamiseks palju võimalusi.

See on veel üks asi, mille peate oma arsti juurde tooma, et saaksite unehäireid hinnata või võite leida uneabi või uue valuravi, mis Tahvlid haiget marke teil paremini magada.

  • Awacing ja liigesevalu
  • Solvestab oo valu
  • Liigese valu vähendamine Video: Calculus III: The Dot Product Level 4 of 12 Examples IIAprill Iga kord, kui liigesed on seotud korduvate ja surve-intensiivsete liikumistega, nagu näiteks jooksurajal töötamine, esineb sageli probleeme põletikuliste või mehaaniliste probleemide puhul liigeste sees.

Kuidas oma und parandada 5 - kaitske oma liigeseid Kere mehaanika tee inimene liigub - sellel võib olla palju mõju liigesevalule ja artriidiga seotud vigastuste riskile. Ebamugavuse vähendamiseks ja liigeste kaitsmiseks on oluline olla teadlik oma keha mehaanikast. Pidage meeles neid ühise kaitse põhimõtteid: Õige kehahoiaku säilitamine seistes, istudes ja kõndides Keskendumine oma tööruumi ergonoomikale Tegevusega seoses piisava puhkuse saamine Liigse kaalu kaotamine, mis võib teie liigeseid koormata Liigeste kaitsmine 6 - alandage stressitaset Stress võib olla teatud tüüpi artriidi, eriti reumatoidartriidi esilekutsuja.

Kuigi seost stressi ja reumatoidartriidi vahel ei ole uuringutega tõestatud, suudavad paljud selle haigusega inimesed osutada oma elus stressisündmusele, mis leidis aset mõne kuu jooksul pärast nende esialgseid sümptomeid.

Siiski on aktsepteeritud, et stress võib esile kutsuda ägenemise sündmus, mille sümptomid on eriti raskedseetõttu on oluline olla tähelepanelik stressi mõju suhtes ja minimeerida seda nii palju kui võimalik. Artriit raskendab tõenäoliselt tavalisi igapäevaseid tegevusi, näiteks majapidamistöid, toidukaupade ostmist ja õue tööd.

Video: Class 02 Reading Marx's Capital Vol I with David Harvey 2021, Aprill

Nende piirangutega on raske toime tulla. Kui see teie jaoks korda läheb, ärge kõhelge, kui küsite sõpradelt ja pereliikmetelt kätt, kui teil seda vaja on, isegi kui seda on raske teha. Kui teil pole sellist tugisüsteemi, võib arst osutada teile suuna sotsiaalteenuste ja kogukondlike organisatsioonide poole, kes saavad aidata.

Kui haigus progresseerub ja süveneb, võite loomulikult hakata keskenduma sellele, mis te olete ei saa tee pigem selle asemel, mida saad teha.

Meele-keha seos artriidi korral

Sellega on sama tähtis võidelda kui ka haiguse füüsiliste aspektidega võidelda. Pange end proovile, kui ütlete midagi Probleem uhise artriidi, ja lülitage see ümber, öeldes "jah" Jah, siis lähete sellele jalutuskäigule saate treeningu! Jah, helistate oma sõbrale ja teete lõunasöögi kuupäeva võitlege eraldatusega!

Mazi venitusliidete jaoks

Jah, lähete loodust jälgima noorendage ja värskendage tähti, mägesid või linde vaadates! Isegi kui see on väikene, astuge teadlikult valust kuidagi eemale - ja tehke seda iga päev.

Hinnanguliselt on umbes erinevat liigesehaigust, mis mõjutavad umbes 2, 5 miljoni kreeka elukvaliteeti. Reumaatiliste haiguste etioloogia, mis on teaduslikult tuntud kui artriit, on enamikus vormides teadmata. Ühiste probleemidega seotud peamised tegurid on liigne kehakaal ja füüsilise koormuse puudumine. Liigeste sümptomid on liigeste põletik, valu ja turse, jäikus, lihaste atroofia ja kõõluste väärarendid.

Krooniline haigus ja depressioon Nr 9 - öelge iga päev millelegi "ei" Osa artriidiga hästi elamise õppimisest on seotud tasakaaluga, see tähendab, et peate teadma, kuidas ennast tempoga pingutada ja mitte üle pingutama. Füüsilised piirangud on tõelised ja peate õppima seda ja sellest tulenevaid piiranguid austama. Pole ainult hea, kui te mõnikord ütlete "ei", see on vajalik.

# 1 - võtke oma ravimeid

Artriidi vastases võitluses on oluline oma Probleem uhise artriidi mõistmine ja enesehooldus. Kas teie valu pole piisavalt kontrolli all?

Artriit Falanga sorme

Kas olete masenduses? Kas olete isoleeritud ja üksildane? Kas teil on probleeme oma töö ja majapidamiskohustustega sammu pidamisega?

Ühine mehaanika

Teie arst võib olla teie esimene kontaktpunkt teie probleemide lahendamisel. Ehkki nad ei suuda teie kõiki probleeme lahendada, võivad nad teid suunata või suunata inimeste poole, kes saavad aidata.

Poletik ja liigesevalu

Jätkake seda abi ja ärge langege lõksu, kui mõtlete, et olete selles üksi. Töötage avatud suhtluse ja visaduse nimel, et teie tervis ja elukvaliteet oleksid võimalikult head.