Spin Spin treening

Spinning tugevdab suurepäraselt südame-veresoonkonna ja hingamiselundkonna tööd. Efektiivne rasvapõletus Sageli arvatakse, et rattasõidus treenitakse vaid jalgu, kuid paljudel on eesmärgiks ju saada maha taljelt sentimeetreid ning saavutada kevadeks rannavorm. Optimaalne sagedus, et toimuks areng, on 3 trenni nädalas. Naistele lähevad nad muidugi eriti peale!

Proovi meie teisi treeninguid

Mulle tundus, Spin Spin treening seal käivad vaid professionaalsed jalgratturid, sest pea kõik kannavad ju spetsiaalseid rattakingi ning rattariideid. Lisaks sellele olin veendunud, et tund aega sisejalgrattal väntamist muutub tohutult igavaks. Kui aga lõpuks oma eelarvamustest võitu sain ja spinningut proovisin, olin juba pärast esimest korda veendunud, et see on just midagi minu jaoks.

Spinningul on palju eeliseid: Spinning sobib igaühele. Kuna spinning ei koorma liigeseid, sobib see igas eas ja füüsilises vormis olevale inimesele.

Astu esimene samm!

Koormuse valib iga treenija vastavalt enda võimetele, seega ei tasu karta, et trenn on algaja jaoks liiga raske või edasijõudnule liiga kerge.

Spinnida saab igal ajal.

Spin Spin treening Valu haiguste liigeste nimekirjas

Kui jalgrattaga sõitmine sõltub aastaajast, siis spinning toimub siseruumides — trennitegemiseks ei ole kunagi liiga külm või liiga pime. Kui sa ei ole spordiklubi Polve haigete maiustused või rühmatrenni ajad sulle ei sobi, on võimalik spinningrattal ka üksi treenida.

Spin Spin treening Flatfoot valutab polve

Spinningus ei ole võimalik midagi Spin Spin treening teha. Kui aeroobikas ja teised tantsulised rühmatrennid nõuavad kombinatsioonide meeldejätmist ning koordinatsiooni, siis spinningus saab aju täiesti välja lülitada.

Seetõttu sobib spinning ideaalseks treeninguks pärast väsitava tööpäeva lõppu. Nii on eduelamus iga kord garanteeritud, sest midagi ei saa ju sassi minna.

Jalalihased, tuharalihased, kerelihased, aeroobne võimekus. A Pane selga mugavad treeningriided ja spordijalanõud ning haara kaasa treeningrätik ja vesi. B Oodatavad tulemused Kaalulangetus, aeroobse võimekuse tõstmine, tugevamad kerelihased, alakeha lihasrühmade tugevdamine. Tunni soojendusosas harjutatakse sõiduasendit ja katsetatakse erinevaid koormusi. Tunni põhiosas vahelduvad raskemad ja kergemad harjutused koos taastumisosaga umbes 3 - 4-minutiliste lõikudena.

Grupis treenimine motiveerib! Treeneri ärgitavad hõiked, hea muusika ja ruum täis sportlikke inimesi panevad pingutama.

Lisaks sellele ei hakka spinningus mitte kunagi igav.

Spinning sobib kõikidele rattasõiduhuvilistele meestele ja naistele, algajatele ning edasijõudnutele Treeningud on kestusega 45 ja 50 minuti. Rattasõidu harrastajatele on see Eestimaises külmas talves väga hea võimalus ennast suviseks treeninghooajaks ette valmistada, hoides üldist vormi.

Kui mõnes trennis jälgin kella, et millal ükskord juba duši alla saab, siis spinningus on just vastupidi — aeg läheb liiga ruttu edasi! Spinning on hea vastupidavustreening.

Spinning arendab vastupidavust, jõudu ja põletab palju kaloreid. Tänu kiiretele intervallidele ja mäkketõusudele saab kogu keha korraliku koormuse. Treenerid on alati motiveerivad ja sümpaatsed.

Spin Spin treening Parim vahend artroosi raviks

See oleneb muidugi spordiklubist, aga mina olen tähele pannud, et spinnitreenerid on võrreldes teiste treeneritega kohe eriti meeldivad.

Tavaliselt on treeneriteks noormehed, kes motiveerivad kõiki osalejaid endast maksimumi andma.

Mulle tundus, et seal käivad vaid professionaalsed jalgratturid, sest pea kõik kannavad ju spetsiaalseid rattakingi ning rattariideid. Lisaks sellele olin veendunud, et tund aega sisejalgrattal väntamist muutub tohutult igavaks. Kui aga lõpuks oma eelarvamustest võitu sain ja spinningut proovisin, olin juba pärast esimest korda veendunud, et see on just midagi minu jaoks.

Naistele lähevad nad muidugi eriti peale! Spinningus saab ennast tõeliselt välja elada. Mina jätan kõik oma argipäeva mured spinninguruumi ning lahkun sealt alati üleni higisena, näol suur naeratus.

  1. Mis on SPIN? - Spin-programm
  2. Liigeste ravi aasta
  3. Spin L1 + Core treening - Impuls Spordiklubi

Nii mõnus! Heidi kirjutab Kaaluabis tervislikust toitumisest ja sportlikust eluviisist.